صبا باتری به عنوان اولین و قدیمی‌ترین برند تولید باتری خودرو یک نام درخشان و ماندگار در صنعت ساخت باتری خودرو و باتری یو پی اس در کشور است و برای تمامی محصولات خود موفق به اخذ نشان استاندارد شده است. کارخانه صبا باتری محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی تولید می‌نماید. شرکت صبا باتری با ارائه محصولات متنوع توانسته است رضایت مشتریان خود را در ایران و منطقه تامین نماید.

صباباتری با تولید باتری‌هایی با ظرفیت‌های متنوع نیاز تمامی خودروهای داخلی و خارجی بازار ایران را برطرف نموده است. همین امر باعث شده است که ماشین‌های بسیاری در بازار به صورت فابریک باتری صبا را بر روی خود نصب داشته باشند.

کارخانه های باتری سازی در ایران و سایر نقاط جهان علاوه بر تولید باتری با اسم اصلی خود اقدام به تولید باتری با برندهای مختلف می کنند. شرکت صبا باتری چندین برند باتری را تولید و به بازار مصرف ایران عرضه می کند.

صبا باتری محصولات خود را تحت عنوان برندهای مختلف عرضه می کند که برند شناس آن باتری واریان می باشد.

 گارانتی محصولات صبا باتری چند ماه است؟

برای اینکه بتوانید از گارانتی  صبا باتری استفاده کنید حتما باید کارت گارانتی مهر شده را همراه خود داشته باشید و به نمایندگی های این کارخانه مراجعه کنید تا خدمات  را در اختیارتان قرار دهد. مراقب باشید که شماره سریال روی بدنه محصول مخدوش نباشد در صورتی که این شماره ناخوانا باشد نمایندگی ها هیچگونه تعهدی برای انجام خدمات پس از فروش ندارند. کارخانه صبا باتری برای محصولات خود گارانتی های ۱۲ و ۹ ماهه در نظر دارد. نمایندگی های صبا باتری برای راحتی مشتریان کارشناسان مجربی قرار داده تا در صورت بروز مشکل شب هنگام بتواند مشتریانش را راهنمایی کنند. صبا باتری شماره تماس گویا را برای پشتیبانی ۲۴ ساعته به مشتریانش قرار داده و تمام هدف این شرکت جلب رضایت مشتری می باشد.

صباباتری محصولات خود را با گارانتی ۶ و ۱۲ ماهه به مشتریان تحویل می‌دهد. گارانتی ۱۲ماهه مخصوص باتری‌هایی با حداکثر حدود ۹۰ آمپر می‌باشد. باتری‌هایی هم که آمپری بین ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر دارند از گارانتی ۶ماهه برخوردار هستند.

خودروهای سواری (تا ۷۴ آمپر) : ۱۲ ماه

خودروهای سنگین ( ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر) : ۶ ماه

در صورت خرید باتری ماشین صبا باتری از فروشگاه پارس مبیل، کارت گارانتی  محصول برای شما ارسال خواهد شد.

عمر باتری های صبا باتری چقدر است؟

محصولات صبا باتری از کیفیتی برخوردار هستند که حداقل 24 ماه الی  30 ماه بدون مشکل کار می‌کنند. این مدت برای عمر باتری ماشین مناسب می‌باشد.